Ljudi mene sramota da od roditelja trazim pare za pokaznu koja mi sada kosta 2200 a da ne pitam jos za troskove koji mi trebaju za skolu ..a nekada je kostala 1700..no davno je to bilo...Smatram da kad vec placam toliko para da bi bar mogli da uvedu vise buseva a ne da cekam po sat vremena bus.. umesto da uvedu oni su ukinuli...sramota sta rade
Djubrad ne dozvoljavaju da se uvode privatne linije. Da imamo privatne linije propali bi u prvih mesec dana. Skupi su, losa je usluga, vozaci neljubazni i autobusi stari dvesta godina.
Sad je meni jasno šta znači kraduckati. To je ono što su radili ovi u prethodnoj vlasti. Za ovo danas ono što smo tad mislili da je krađa ispalo kraduckanje jer ovi odbiše od bubrega. Tad se moglo nekako i živeti a sad ni živeti ni raditi a ovih dana ni do posla ne mogu da dođem malo malo pa neka blokada.
Bliže se izbori i sadašnja vlast,a naročito kadrovi iz LJIGE su svesni da im je došao kraj tako da je vreme za OTIMAČINU.Sada se namiču NOVCI MOJI SINOVCI.
Od kukanja nema ništa,kad dođe vreme,a doćiće,plajvaz u ruke i pamet u glavu.
Kako vas nije sramota ,karta do Matijevica kosta 40 din ,do Vobihausa ili Bangladesa 80 dinara.A da vam nepricam sto nestaju na toj stanici nego moramo da se deremo da bi se gospoda udostoili da stanu.Polasci na pla sata katasrofa , mogli bi ubaciti koi polazak vise i za Sajlovo bar u vreme kada radnici idu na posao ili sa posla.
Pa skoro svaki dan vidim barem po jedan pokvareni autobus! Da ne govorim o temperaturi u busu od oko 40 stepeni, i sto je najgore leti jos ukljuce grejanje! Juce sam se u 4-ci opekla jer sam slucajno naslonila nogu na sistem za grejanje!
Da nece mozda od tih para uzeti nove autobuse o kojima se vec godinama govori? A ne, nece, treba da idu na more!
Бусеви су кршеви, ал зато су цене као у Барселони... Јуче сам умро од топлоте у бусу јер је из неког отвора дувао топао ваздух, и грејао је као да смо у сред зиме.
Ма ко њих шиша ја купујем бицикли..
Opet su najvise na udaru Futog i Veternik gde je sada cena 112 i 90 din , koja je logika da cena karte do Futoga bude skuplja od recimo karte do Temerina koji je znatno udaljeniji i druga je opstina pa je za njih i PDV veci zato ispada da se kaznjavaju naselja koja su u opstini NS i koja su najbliza
Polasci za Kovilj i Budisavu nisu menjani godinama.Oni stari su ukinuli liniju za Sajkas i Djurdjevo,posto su namestali posao privatniku i tako je ostalo do danas da subotom ide bus skoro na dva sata.Ovi novi(stari)su isti kao i oni drugi.Firma sa stotinak inzinjera koji neznaju sraf i sijalicu promenuti.Problem im je kad prave rasporede da usklade kako treba posto kazu da je to jako tezak posao:)...Zarad par istrosenih direktorcica.Portparola su morali staviti sa televizije da nam objasni kako je sve med i mleko,a isti idu autima na posao.Ako predstavljaju svoj kolektiv neka i oni malo putuju sa busevima da osete blagodeti svoga rada.A cuvena akcija kontrole po busevima gde su i oni trebali da ucestvuju prekinuta...Verovatno ce biti bolje kad im neko slikovito objasni da im mi dajemo platu...Proverite posto je karta od Kaca do Budisave ili od Budisave do Kovilja to je kriminal.......
Naravno da malo kadrovika ima iz Budisave i Kovilja u gsp-u...Cena karte za Kovilj je 140 din i to je 5 zona,a rukovodioci iz gsp-a prave sami zone i stanice pred kucom svojih roditelja i to je 3 zona,dali ima iko u ovom gradu da malo proredi tu vrhusku i da im se kaze da platu dobijaju od nas putnika.A polasci su smesni i izgleda da svi koji i prave rasporede neidu autobusima nego svojim limuzinicama...
Odkad su podigli kontrolu na najvisi nivo, sakupili su brdo para naravno. Ovako nesto uopste nije potrebno, posebno jer se preko leta manje koristi gradski prevoz. Bar da postoje klime u busu a ne da svaki put izlazimo iz njih polu skuvani!
Čekajte malo, pa 6% od 40 dinara koliko je bila karta u gradskom prevozu, dođe neka dva dinara. Otkud im pravo da onda karta poskupi čitavih 5 dinara ?!? Ah, pa da, da se lakše vrati kusur !
Vozim se u 5-ci. Kod ABC-a u Rumenačkoj vozač koči iza autobusa pred sobom. Ako je trojka, istrčaću i preći ću u ono vozilo napred. Ako je neko drugo - ostaću gde sam. Gledam leđa onom busu napred, ali nigde oznake linije na kojoj vozi. Nabrzaka vračam u pasulj, istrčavam - ali tek na prednjem vetrobranu ugledam brojku. Nije moja. Brzo nazad, ali ona petica ima drugog posla a ne mene da čeka. Ostanem kao go*** na cedilu. I to samo zato što GSP ne ispunjava elementarnu normu poštovanja prema svojim putnicima: da neizostavno obeleži brojem linije (makar na komadiću papira) svako vozilo (napred, nazad i na dva mesta bočno). Takvo za*****anje putnika
je svakodnevna pojava na svim gradskim linijama! Pa otkud onda GSP-u tolika drskost da brine samo o svojim interesima, a ne i o putnikovim?
Pa normalno je da za Futog ima puno polazaka buduci da za Veternik ima malo a posto zajedno ta naselja imaju oko 60 000 stn plus ih koriste i oni koji zive na Adicama,Telepu,Naselju pa su ti busevi redovno dobro popunjeni i redovne su guzve .GSP koristi tu cinjenicu i preko cene diskriminise stanovnike tih naselja ipak za sve ovo je najvise odgovorna DS koje posle svega vise nece sigurno nikada dobiti izbore u Veterniku a ljudi su im pruzili poverenje u nadi da ce ovi nesto pozitivno uciniti, ispalo je da su oni i najgori .
To je tacno da Kovilj i Budisava imaju malo polazaka, za razliku od Futoga koji ima jako mnogo. Al niste te srece da sefovi zive u Budisavi i Kovilju...
Dizu cenu prevoza i za prigradski prevoz , sta ce to znaciti za ljude koji inace placaju astronomske cene od 80 din za Veternik pa do poslednje zone gde je cena 250 din . ne treba ni trositi reci , nepostoji na zemaljskoj kugli primer skupljeg prevoza za tako male deonice .Sram ih bilo!!!
Kao pozitivan rad ti vidiš u unutrašnjoj reorganizaciji!!! Pa reorganizacija je posledica unapred dovedenih ljudi iz JP Put, SPENS, Gradska uprava... Politički dovedeni a ne stručni ljudi koji sede, pa plus ovi smenjeni sada bez radnih mesta koji takodje sede ni krivi ni dužni, pa ti to vidiš kao dobro za ovaj grad u budžet? Naravno ako si jedan od tih dovedenih na bezobrazan način.
Molim vas da uporedite rad GSP-a sa radom drugih gradskih javnih preduzeca.
Vrlo dobro znate za koji procenat je Vodovod podigao cenu kubika vode ,a kvalitet nikad gori.Grejanje ove zime ocajno. Jkp PUT vise ni farbanje horizontalne signalizacije ne moze da odradi pa izdaju posao drugim firmama.
Tako da Vas molim da budete objektivni i uzmete u obzir da cetiri godine nije kupljen ni jedan autobus,dok je VODOVOD kupio oko pedeset vozila,STAN dvadesetak i td.
Novo rukovodstvo JGSP-a je pocelo sa unutrasnjom reorganizacijom i nabavkom novih vozila , na dobrobit svih nas.
Posebno je za pohvalu sto se obraca paznja na povlascene kategorije lica i dobijaju karte besplatno ili po simbolicnoj ceni,a to je brojka od nekoliko desetina hiljada lica.
Pa ovo je smesno mi iz Budisave i Kovilja imamo prevoz ravan nuli.Zbog nekog Mitrovica i pojedinih rashodovanih direktora koji jos uvek dejstvuju po krugu gsp-a bez jasnih stvari sta treba da rade,a imaju stotinak hiljada platu Budisava i Kovilj imaju ocajan prevoz..Vikendom busevi na sat-dva....
Da bi se podigla cena karte trebaju biti ljudski uslovi za prevoz a ne zimi hladnjaca,a leti vuruna,guzve..Polasci bar na pola sata..Ipak smo i mi ljudi koji placamo jako puno kartu,i idemo uredno na izbore gde nam se obecava Evropski prevoz za nase pare...Pokazna karta u Parizu je 41Evro,a mi placamo 50Evra...
U Gradskom saobraćajnom preduzeću kažu da je delimična korekcija cena, posledica poskupljenja goriva, koje je od prošlog februara i poslednjeg povećanja cena prevoza u Novom Sadu, poskupelo za oko 40 odsto. (D.S.)
a kad ce u ovoj zemlji da poskupi cena radne snage?
i nemojte slucajno da poredite cene sa BGD i Suboticom,jer jedan BGD bus u proseku vozi vise od 6-7km po jednoj voznji,a u SU gradski busevi su uglavnom prigradski.
I za gradonacelnika pitanje-jel ga mozda bar malo sramota sto je GSP NS NAJVECE preduzece na teritoriji grada Novog Sada?
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Skuplja karta u gradskom prevozu
Novi Sad
•01.06.2011.
•06:59 > 08:59
Komentari 32
mimi
Sekai
M
Ko je njih učio matematici da mi je znati?
pokraden
Nemi posmatrač
Od kukanja nema ništa,kad dođe vreme,a doćiće,plajvaz u ruke i pamet u glavu.
PipiNS
Brane
Brane
Lena
Da nece mozda od tih para uzeti nove autobuse o kojima se vec godinama govori? A ne, nece, treba da idu na more!
мире
Ма ко њих шиша ја купујем бицикли..
Voja
brki
vertin
maxa
Lyrics
pametan covek
Gaga
Janaćko
je svakodnevna pojava na svim gradskim linijama! Pa otkud onda GSP-u tolika drskost da brine samo o svojim interesima, a ne i o putnikovim?
Freedom
@Sale Novosadjanin
Freedom
boba@ objektivan
Objektivan
Vrlo dobro znate za koji procenat je Vodovod podigao cenu kubika vode ,a kvalitet nikad gori.Grejanje ove zime ocajno. Jkp PUT vise ni farbanje horizontalne signalizacije ne moze da odradi pa izdaju posao drugim firmama.
Tako da Vas molim da budete objektivni i uzmete u obzir da cetiri godine nije kupljen ni jedan autobus,dok je VODOVOD kupio oko pedeset vozila,STAN dvadesetak i td.
Novo rukovodstvo JGSP-a je pocelo sa unutrasnjom reorganizacijom i nabavkom novih vozila , na dobrobit svih nas.
Posebno je za pohvalu sto se obraca paznja na povlascene kategorije lica i dobijaju karte besplatno ili po simbolicnoj ceni,a to je brojka od nekoliko desetina hiljada lica.
brki
Da bi se podigla cena karte trebaju biti ljudski uslovi za prevoz a ne zimi hladnjaca,a leti vuruna,guzve..Polasci bar na pola sata..Ipak smo i mi ljudi koji placamo jako puno kartu,i idemo uredno na izbore gde nam se obecava Evropski prevoz za nase pare...Pokazna karta u Parizu je 41Evro,a mi placamo 50Evra...
@ Sale Ns
Putnik
leksa
U Gradskom saobraćajnom preduzeću kažu da je delimična korekcija cena, posledica poskupljenja goriva, koje je od prošlog februara i poslednjeg povećanja cena prevoza u Novom Sadu, poskupelo za oko 40 odsto. (D.S.)
a kad ce u ovoj zemlji da poskupi cena radne snage?
i nemojte slucajno da poredite cene sa BGD i Suboticom,jer jedan BGD bus u proseku vozi vise od 6-7km po jednoj voznji,a u SU gradski busevi su uglavnom prigradski.
I za gradonacelnika pitanje-jel ga mozda bar malo sramota sto je GSP NS NAJVECE preduzece na teritoriji grada Novog Sada?
sale novosadjanin
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H